Вівторок, 16.04.2024, 12:24

Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Січень » 31 » Використання інноваційних педагогічних технологій у сучасному навчально-виховному процесі.
19:33
Використання інноваційних педагогічних технологій у сучасному навчально-виховному процесі.

Урок – це дзеркало  загальної і педагогічної культури учителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору та ерудиції.

                                       В.Сухомлинський

    Школу робить школою учитель. Від  особливостей використання вчителем  методів  залежить, чи викликатиме навчання в дитини нудьгу, чи ковзатиметься по поверхні дитячого мозку, не залишаючи на ньому майже ніякого сліду, чи навпаки, сприйматиметься радісно, як  частина життя. Тому використання інноваційних технологій допоможе зробити навчальний процес цікавим і водночас корисним. «Інновація» походить від лат. Inovatis і в перекладі означає «нововведення». Інноваційні методи роботи створюють умови для розвитку і саморозвитку особистості учня.

    Використання техніка «скрайбінг» допоможе  зробити навчальний процес цікавим і водночас корисним. Запровадження даного досвіду  сприятиме кращому засвоєнню знань учнями. Може бути вдало використаний на будь-якому уроці і з будь-якої теми     . «Скрайбінг» можна вдало застосовувати під час пояснення нового матеріалу, перевірки засвоєного, може бути використаний як засіб узагальнення вивченого, як домашнє завдання, матеріал для «мозкового штурму» і на стадії рефлексії на уроці. Поряд з навчальним завданням застосування техніки «скрайбінг»  успішно вирішує питання виховного характеру; послідовно і цілеспрямовано формує в учнів загальнонавчальні та спеціальні уміння і навички.

    Головною ідеєю застосування техніки «скрайбінг»  є візуалізація інформації, що спрямована донести інформацію, зробити її привабливою для слухача і глядача. Застосування даної техніки створює сприятливий мікроклімат уроку та емоційний настрій учнів, забезпечує робочу атмосферу на уроці для засвоєння знань і якісного формування умінь і навичок.

    При застосуванні цієї техніки можна використовувати різні типи зображень: малюнки, піктограми, символи, окремі слова, схеми. Дана техніка є найбільш перспективною в проектній діяльності. За допомогою «скрайбінга» можна «екранізувати» казки, вірші, загадки. Скрайбінг буває «комп’ютерний» і «ручний». Комп’ютерний: малюнки виконуються у програмному середовищі, наприклад VideoScribe. Ручний: голос за кадром розповідає про щось, а рука в кадрі малює відповідні зображення, що ілюструють усні розповіді. Цей тип скрайбінгу більш доступний  і зручний у використанні. У такому скрайбінгу використовуються аркуші паперу або  дошка, кольорові олівці, маркери, фломастери, пензлі і фарби, а також елементи аплікації. «Краса» малюнка не має ніякого значення.

    Як показує досвід використання даної техніки, діти дуже люблять такий вид робіт.  ЇЇ застосування  дає можливість перейти від пояснювально-ілюстративних методів трансляції готового навчального матеріалу  до нових особистісно зорієнтованих методів,  в яких посилений творчо-діяльнісний компонент.  Тому основне завдання вчителя вбачаю в розвитку творчої особистості, здатної до активного пошуку. Важливо не подавати учневі готові знання, а створювати в процесі навчання можливості для саморозвитку. Застосування вищезазначеної техніки сприяє знаходженню учнями оптимальних шляхів вирішення поставлених перед ними завдань, умінню працювати самостійно і творчо.

Заступник директора з виховної роботиГульської ЗОШ І-ІІІ ст..  Н.Поліщук

 

 

 

 

Переглядів: 479 | Додав: gulsk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]