12 січня відбулася педрада, присвячена питанню створення психолого-педагогічного простору в навчально-виховному процесі для підвищення рівня навчальних досягнень учнів. Мета: підвищити психолого-педагогічну грамотність щодо методів активізації та взаємної діяльності вчителів. Дане питання актуальне, тому, що воно переплітається із завданнями реалізації компетентнісного підходу в контексті положень нової української школи.
Практичний психолог Саух В.В. у своєму виступі і презентації розкрила суть, шляхи, методи створення психолого-педагогічного простору у школі.
Вчителі школи приймали участь у майстер-класі «Із досвіду створення ситуації успіху в навчально-виховному процесі» (вчитель Кашперська О.М.), познайомились із груповими формами роботи як однією з умов створення психолого-педагогічного простору на уроці.
Досвідом своєї роботи по питанню педради поділились вчителі Борисюк О.К., Корчемлюк З.М., Дубравська С.М.
Вчителька початкових класів Корчемлюк Г.О. провела з колегами кінезіологічні вправи, які вчителі можуть використати на уроках.
Фотогалерея
|